Az alapítvány által nyújtott támogatásról a pályázó és az alapítvány között Megállapodás jön létre, amely tartalmazza a támogatás célját, összegét és a beszámoló leadásának határidejét.
Az alapítvány által nyújtott támogatás kifizetése banki átutalással történik. Banki átutalás a támogatott személy által megjelölt bankszámlára történő átutalási megbízás formájában történik.
A támogatási összeg felvételének igényét egy héttel a felvétel kért időpontját megelőzően ügyfélfogadási időben kell bejelenteni a Pénzfelvételi igény bejelentése c. nyomtatványon. Csak az alapítvány munkatársa által átvett és aláírt pénzfelvételi igénybejelentő lap alapján történik kifizetés. Az igénybejelentő laphoz csatolni kell az arra jogosult személy aláírásával hitelesített Megállapodást is.
Az igénybejelentést követő egy héten belül az Alapítvány Titkárság munkatársa az igénybejelentő nyomtatvány, a Megállapodás és az alapítvány kuratóriumi ülésén készült jegyzőkönyv alapján kiállítja az átutalási megbízást.
Csak indokolt esetben, az Alapítvány Titkárság vezetőjével történő előzetes egyeztetés alapján lehet eltérni az itt szabályozott ügyrendtől.