Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
Működési rendBeszámolók rendje

A beszámolók beadásának lépései:

  1. Az alapítványi támogatás felhasználásáról – az alábbiak szerint – írásos pénzügyi beszámolót kell készíteni a Megállapodásban feltüntetett határidőn belül. A pénzügyi beszámoló céljára szolgáló formanyomtatvány a honlapról tölthető le.
  2. A pénzügyi beszámoló leadható személyesen ügyfélfogadási időben, vagy az Alapítvány Titkárság részére címzett ajánlott levél útján (a támogatott személy az ajánlott szelvényt köteles megőrizni). A személyesen leadott pénzügyi beszámoló átvételét a Titkárság munkatársa a dátum feltüntetése mellett aláírásával igazolja, amelyről a beszámolót leadó személy (a támogatott személy vagy szabályos meghatalmazással rendelkező képviselője) másolatot kap.
  3. A pénzügyi beszámoló elbírálása tartalmi és formai szempontból legkésőbb a leadását követő egy hónapon belül történik meg. Ezt követően adja ki személyes kérésre az elszámolás megtörténtéről szóló igazolást az Alapítvány Titkárság munkatársa. Ha a leadott pénzügyi beszámoló nem elfogadható, illetve a pénzügyi beszámoló a megadott határidőt követő egy hónapon belül nem kerül leadásra, akkor a támogatott személyt az Alapítvány Titkárság szólítja fel a hiányosságok rendezésére. Amennyiben a támogatott személy az értestést követő egy hónapon belül nem rendezi pénzügyi beszámolóját, akkor az alapítványi támogatásra jogosultak köréből három évre kizárásra kerül.
  4. Ha a támogatott személy az első felszólítást követő egy hónapon belül sem tesz eleget elszámolási, illetve javítási kötelezettségének, akkor megtörténik az ismételt felszólítás. Ennek átvételét követően szintén egy hónap áll a támogatott személy rendelkezésére pénzügyi beszámolójának rendezésére, vagy a támogatás alapítványnak történő visszafizetésére. Amennyiben a pénzügyi beszámoló rendezésére vagy a visszafizetésre az erre szolgáló határidőn belül sem kerül sor, a Kuratórium a vonatkozó rendeleteknek megfelelően a követelésként nyilvántartott összeget peres úton hajtja be.
  5. A pénzügyi beszámoló nem fogadható el, amennyiben:
  • nem az előírt módon kerül leadásra,
  • a támogatott személy a támogatást nem a Kuratórium által meghatározott célra használta fel,
  • a pénzügyi beszámoló nem az erre meghatározott formanyomtatványon kerül leadásra,
  • a pénzügyi beszámolóhoz nincsenek csatolva a következők:
    • a bizonylatonkénti részletes elszámolás
      • számlával igazolt költségek esetén a bizonylatok felsorolása és összegzése jogcímenként: bizonylatszám, dátum, összeg feltüntetésével,
      • saját személygépkocsi használata esetén az elszámolható üzemanyagköltség és a gépkocsi kopásértékének meghatározása útnyilvántartás alapján, NAV normák szerint
    • a maradványösszeg alapítványi bankszámlára történő befizetésének igazolása,
    • Nyilatkozat c. nyomtatvány.